29 May, 2012

Tack så mycket, hej då

Då var det dags att ta farväl...

Nä, riktigt så illa är det förhoppningsvis inte men jag kommer att ta en bloggpaus och med stor sannolikhet inte fortsätta att blogga här. Det blir ingen lång paus, jag tycker det är alldeles för kul att blogga, men här drar jag nog ett streck.

Jag har funderat på det ett tag och vill nu, av olika anledningar, ändra fokus lite och känner dessutom för något nytt och fräscht. Ni blir alltså inte av med mig. En del av er har jag ju på Fejjan och jag kommer att fortsätta att stalka era bloggar i mån av tid och när min nya är redo för dagsljuset kommer jag så klart att låta er veta det.

Puss på er!

6 comments:

Camilla said...

Nej men..! Glad jag har dig som fb-vän, ser fram emot att se vad du hittar på :) Tills dess kommer jag sakna dina blogginlägg.

Camilla said...

Ta hand om er och jag kommer sakna dina inlägg!!
Längtar tills du lanserar den nya.

Kram

Alfva said...

Men åh! Hoppas man får reda på nya adressen sen! Är ju lite urusel på att hinna läsa, men vill ju ha möjligheten! ;)

Hanna said...

Men! Dock är det samma här, har varken tid att blogga eller läsa bloggar nuförtiden :/ Ser framemot din återkomst1

Karin said...

Åh hoppas det inte dröjer allt för länge innan du tar upp bloggandet igen! Kommer sakna dina inlägg!

Camilla said...

De två var oxå med i filmen ;)Även flera andra från original-serien!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile