19 May, 2012

VVV5

Back on track! Efter det lilla plusset förra veckan visade vågen idag ett minus igen, ett stort minus t.o.m.!


Dagens resultat: -900 g

Total viktnedgång med Viktväktarna (5 veckor): 4,8 kg

Jag är positivt överraskad för jag har slarvat lite denna vecka men samtidigt har jag utökat vardagsmotionen så det kanske gick på ett ut (mer om det vid ett senare tillfälle)... Hursom ett toppenresultat som jag är supernöjd med! Jag kanske tar mig under 70 kg nästa vecka?!

Idag kommer jag dock att strunta i allt vad ProPoints heter eftersom sonen fyller år. Jag kommer att ta en rejäl skopa vaniljglass och dränka den i polkasås och smaska jättehögt! :-D

1 comments:

Karin said...

Det är du absolut värd!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile