30 August, 2009

YOO MOVE 1802TSB 8 GB


Jag undrar om den (YOO MOVE 1802TSB 8 GB) är något att ha, den verkar så väldigt billig (399 kr hos Pixmania)... Å andra sidan ska den bara räcka till mina ljudböcker och kanske lite musik i sällsynta fall. Efter att kabeln till min försvann är nu även spelaren totalförstörd efter ett dopp i toaletten... Suck. Men jaja, förlusten kunde ha varit större.




Lite teknisk information:
Typ
Högteknologisk MP3 Spelare

Minneskapacitet
8 Gb

LCD Skärm
TFT 1,8?? skärm 265 000 färger (160x128 pixlar

Stödda filformat
AVI, MP3, WMA, JPEG

Audioingång
Nej

Inspelningsfunktion
Diktafonfunktion

Audioutgång
Hörlursuttag

Kompatibla datamiljöer
Window Vista, XP, 2000, 98; MacOS; Linux

Medföljande accessoarer
Stereo hörlurar sladd, manual, USB-kabel för laddning av batteriet, installations-CD

Mått(mm)
82 x 41 x 8 mm

Vikt (g)
26g

Gränssnitt
USB 2.0

Drifttid
8 - 10 timmar för MP3
4 timmar för video

2 comments:

sandra said...

Usch då... hoppas det inte är svininfluensan ;-)
Det blev ingen ny dator igår, atingen så är den jag gillar för stor eller så har den för dålig processor elelr så e det nåt annat... Vad har du för dator?

Mollan70 said...

Vet inget om apparaten. Tyvärr.
Hoppas Oliva vill forsätta sova så där länge även fortsättningsvis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile