18 September, 2009

Driftstörning

Igår kväll, när jag skulle logga in på MSN, fick jag ett meddelande om att: "Nepp, nu måste du verkligen uppdatera till den nya versionen; den gamla kan du inte längre använda". Sagt och gjort och när jag hade startat om datorn kom jag inte längre ut på nätet! "Vilken jävla dynga," tänkte jag, "nu förstörde den uppkopplingen!" Men nej, det var en "lokal driftstörning som pågick till midnatt". Ja, ja, det blev en lugn kväll med Idol och Criminal Minds istället. Inte fy skam det heller.

1 comments:

Lindah said...

Brukar vara lite småskönt med internet fria kvällar. Dock får iallafall jag PANIK och blir STRESSAD :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile