22 September, 2009

Efterlyser: fodrade regnbyxor i stl. 80

Jag kom precis på en av huvudanledningarna till att vi åkte in till Karlstad för lite spontanshopping igår: fodrade regnbyxor i stl. 80! Jag köpte ett par på Lindex i stl. 86. Helt ok byxor MEN alldeles för stora! Ffa för vida. Nu har jag snabbkikat men det verkar inte som om de normala kedjorna (Lindex, HM,...) har såna byxor i stl. 80. Kan det vara så? Om du har ett tips (kan vara typ vilken nätshop som helst för det blir ingen utomhusshopping med min snornäsa) så blir jag jätteglad! :-)

6 comments:

Camilla said...

Vet tyvärr inte om nån butik sådär, men jag fyndade ett par på tradera för 35 spänn. Superfina! Kanske värt ta en vända där? Fast då blir det ju begagnat såklart.

Hehe, jo det kan vara störande med massa ljud som dyker upp här o där. Är därför jag ska låta mina läsare önska lite, är ju roligare om man får höra det man gillar ;) Går ju att stänga av om man vill med, finns en stopp-knapp på spelaren :)

Rebecka said...

Ytterkläder är tyvärr som hus har jag märkt :S'
Jag rekomenderar Name it, toppen!kolla in deras Wet set på kullerbyttabarn


Vi har bamse kläderna i dom andra färgerna oxå :-D

Karin said...

Ha ha så lite så.. den var verkligen seeg!!

Hopaps ni blir friska snart inte skoj å vara sjuka ju!!

Fodrade regnbyxor har jag nog också bara sett i större stl... så jag tar gäran emot tips sen :)

underbaringar said...

Jag tror jag har sett på typ coop forum att Didrikssons haft fleeceklädda galon eller "gummi" ytterkläder tidigare. Jag tänkte köpa det förra året nämligen. De var snygga i grå/rosa eller grå/turkos då iaf. :) Iår har jag inte kollat men det kanske finns??

C said...

Just när det gäller barnkläder är jag inte så nojig så länge de inte varit hos nån rökare eller nån med katt. De kläder jag har köpt har knappt sett använda ut, de växer ju ur dem så fort. Däremot vet jag inte om jag skulle köpa så mkt till mig själv, iaf inte tröjor och byxor som nån gått o svettats i..huga!

Jobbigt bli så där dunderförkyld som du verkar vara..hoppas ni är back on track snart så ni kan smita till dagis och leka :D

Rebecka said...

Galon andas inte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile