28 September, 2009

Försökringsnissar

Igår kollade vi bilförsäkringar på nätet och nu ringer det en massa folk till mig. Jag vet noll om försäkringar och bilar men eftersom J inte pratar svenska skrev vi i mitt mobilnummer i frågeformulären och nu är han i Bengtsfors av alla ställen och besiktar bilen. Jag vill liksom köpa försäkringen online och sen få papperna hemskickade, jag vill inte prata med en massa folk om saker jag inte vet något om. Dessutom försöker jag att jobba. Men jag kan inte heller stänga av mobilen eftersom dagis måste kunna nå mig. Nä, usch, vad töligt.

1 comments:

Camilla said...

Hjälp vad jobbigt! Och sånna där dårar ger sig ju inte heller förrän man skrikit NEEEEEEEEEEJ tusen gånger :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile