28 September, 2009

"Gammalt" pyssel: pimpad Antilop med golvskydd


Detta gjorde jag för ett år sen. Jag gjorde ett golvskydd av vaxduk (köpt på Åhlens) som jag kantade med isoleringstejp och sen använde jag samma vaxduk på Antilop-bordet (satte fast det med dubbelsidig tejp). Blev mycket snyggare, om jag får säga så om mitt eget jobb. :-)

Det hade naturligtvis blivit ännu snyggare om jag hade gjort mig mödan att sy fast ett kantband men jag hade ingen lust att hämta ner symaskinen från vinden (där den står än idag).

4 comments:

Camilla said...

Snyggt! Kanske nåt du ska börja massproducera o sälja? :)

Rebecka said...

Vad snyggt!!!!

Karin said...

Ja det är ju skönt att komma iväg, hoppas din pappa mår så pass bra att ni kan smita iväg på en liten bio snart! Hur är det med honom nu? Funkar det att äta eller är det fortfarande så att han behöver vidga?

Elle said...

Supersnyggt!!! Perfekt ju omman vill liva upp den lite eller färgmatcha :) Du är händig du :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile