05 September, 2009

Jag = spinkis

Hahaha, ja, inte riktigt, det lär jag nog aldrig bli men i morse fick jag ett infall och provade en jacka som jag inte har fått på mig sen jag blev gravid: jag fick på mig den! Alltså, jag kunde även stänga den utan att se ut som en korv! Det är en lite tightare, stretchigare softshelljacka som passar perfekt till denna årstid. Så kul! J sa häromdagen att jag ser smalare ut. Jag trodde att han bara ville säga något snällt eftersom jag inte mådde så bra men jag ska nog väga mig i morgon.

Jag bestämde mig iaf för att fira den nya gamla jackan så jag gick och köpte lösgodis och choklad och hyrde två filmer som vi nu ska se på: The haunting in Connecticut och Wanted.

2 comments:

Lindah said...

Mina føräldrar bor i Connecticut :-D

GRATTIS till att ha blivit smalare. Ønskar jag oxå blev de. *surar*

Mollan70 said...

Härligt! Då blir man glad =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile