08 September, 2009

Julklappar!

Yep, ni läser rätt! Julklappar som i jul, som i december, som i nästan nyår och som låååång tid kvar. :-D Jag vet, men jag börjar skriva upp saker jag kommer på och jag brukar börja handla i slutet av oktober (= snart!) för att sprida ut utgifterna.

Jag vet iaf vad Trollungen önskar sig av mormor och morfar: en ställbar ribbotten! Jag hade gärna köpt en redan nu till den nya sängen men det hade blivit för dyrt och eftersom mormor av någon anledning älskar att ge bort möbler till barnbarnen blir även hon lycklig.

Mormor ska nog få detta trädgårdsset. Det ville jag ge henne i födelsedagspresent men då var det slutsålt...

Släkten i England och kompisarna i Tyskland brukar få blommor så det går fort att fixa, tjocka släkten här däremot är en annan femma så det gäller att vara ute i tid!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile