12 September, 2009

Kan det bli tråkigare?!

Att namna strumpor måste vara det mest tråkiga som finns på denna planet! Det tyckte även Trollungen, som blev skitsur när jag hade fixat 5 par. Hon ville ju stapla böcker! Fast man kan se det positivt också, jag har iofs inte namnat färdigt ännu men jag lyckades städa ur en massa udda och för små strumpor ur strumplådan. Nu funderar jag lite om vi har tillräckligt med strumpor, 11 par? Det borde väl räcka? Strumpbyxorna ska jag iaf märka med namnlappar! Det är inte så pilligt och blir mycket finare.

Jag tror att Trollungen var så less på mig att hon blev dödstrött efter lunchen. Det har inte hänt på ett tag så nu sovs det middag. Jag ska avsluta min kopp cappuchino och sen får jag nog väcka henne.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile