22 September, 2009

Positivt besked, inskolning och Hypnotisören igen

Fick reda på att jag inte har diabetes. Mitt värde ligger på 5,9 och man bör ha mellan 4-6 så det är ju bra. Långtidssockret får jag vänta några dagar på men det borde ju då också vara bra. Då återstår frågan varför jag är så kissnödig och törstig och hur i helskotta jag helt plötsligt går ner i vikt utan att röra en fena när jag har stått still så länge. Men det struntar jag i nu. Har nog med snornäsa, huvudvärk och kommande datortomografi.

Trollungen har varit på ett sjuhelsikes humör idag. Inget har dugit åt madame. Hoppas det är bättre i morgon, då startar nämligen inskolningen igen. Hon har varit borta så länge nu att vi får ta iaf en dag till innan vi testar på riktigt. J ska gå med henne, det blir säkert livat. Han pratar ju inte svenska. Å andra sidan ska han ändå hålla sig i bakgrunden och bara "ingripa" om Trollungen behöver honom och hon förstår honom ju. Om hon vill.

Nä, sängen nästa. Vill jättegärna lyssna färdigt på Hypnotisören men jag vet inte om jag vågar. Behöver också sova så mycket som möjligt...

3 comments:

Camilla said...

Härligt att det inte var diabetes iaf! Verkar lite småjobbigt att ha det faktiskt...

Finns en liten utmaning till dig i min blogg :D

Lindah said...

Ämnesomsättninghsrubbning, strauma? Hoppas ni får bukt med de snart.

Mollan70 said...

Skönt att du fick bra besked.
Hur mår du nu med huvudvärken?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile