21 September, 2009

Snor, blodprov, shopping, TRÖTT


Jag är helt slut och aptrött så detta blir en snabbis. Lämnade prover i ottan för att kolla om jag har fått diabetes. Åkte in till stan till Kappahls sista readag för att finna att inget fanns i Trollungens storlek. Hittade ändå (äntligen!) byxor (mjuka jeans) i hennes storlek på HM plus en klänning till mig som jag ska ha på dopet om två veckor. Sen denna jacka som jag är överlycklig över! En luddig anti-pilling-fleecejacka från Stadium för 299 kr! Så mysig och helt perfekt nu (och sen, när det blir kyligare, kan jag kombinera den med den lila täckvästen från HM).

Nej, nu sticker jag igen. Näsan rinner och är numera jätteöm, ögonen gör ont,... Over and out.

4 comments:

Bodil said...

Oh, vilken underbar, luddig sak! Den vill jag ha!!

Lindah said...

Krya på dig nu. Håller tummarna att proverna visar bra.

Camilla said...

Din stackare..hoppas du blir frisk snart! Kul att du hittade jackan som livade upp lite! Alltid kul hitta fina kläder att investera i :-D

Krya på dig nu, saknar dina blogginlägg!

underbaringar said...

Jättemysig jacka!! Jag tittade på en liknande (samma?) men i vit. Men så tänkte jag, ganska opraktiskt med vitt;)

Hoppas proverna dina var bra!! Har du sockerkänningar?

Svar ang. sköldkörteln; Jo man blir jättedålig om värdena blir för knasiga. Man mår jättedåligt då, tillslut blir det farligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile