23 September, 2009

Yes! Dagisstart och Koko-skor


Det gick tydligen jättebra på dagis idag, trots att mamma och pappa inte var där! Hon var på toppenhumör och åt helt ok men ffa så sov hon! Hon SOV! När jag ringde för att höra hur det hade gått sov hon fortfarande och hade gjort det i 1,5 timmar! Inget mer Sodom och Gommora här! Iaf inte idag. I morgon blir det lämning "på riktigt", då stannar J inte kvar (om det inte behövs naturligtvis).

Jag har naturligtvis passat på att shoppa lite. Jag hittade inneskor som påminner lite om Robeez-mockasinerna men de är billigare: Koko-inneskor från litenochtuff.se.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile