29 March, 2010

Påskkärring

Då var det dags, på torsdag ska Trollungen vara påskkärring för första gången! Det betyder att jag måste klura ut vad som behövs. Huckle och förkläde har vi men där tog det stop. Kanske kan jag göra om en av mina gamla kjolar till en lång kjol till Skruttan, fast jag är inte vidare bra på att sy... Iofs så gör det ju inget om det blir lite snett, det är väl lite av charmen? Och smink, vad tar man då? Jag äger enbart mascara och det kommer vi ju inte långt med. Får nog ta en titt i leksaksaffären, de borde väl ha något färgglatt och barnvänligt. Kul ska det iaf bli!

Här hittade jag bl.a. lite gör det själv-info.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile