21 April, 2012

Viktväktargodis

Hoppas dessa är goda...


Hittills går mitt viktvaktande rätt bra, tror jag. Jag har inga problem att hålla mig inom mina prickar, tvärtom säger J att jag äter mer. Det vet jag inte om jag gör men eftersom jag har svårt för lunch har jag en massa prickar kvar på kvällen och då har det blivit så att jag har gjort mig något matigt men lätt - istället för att äta godis eller något tungt - så då kanske det verkar som om jag äter mer...

Ingen aning, vi får se, första vägningen och mätningen på måndag morgon.

Idag ska jag nog lägga några av mina ihopsamlade aktivitetsprickar på lite vin. Godiset som jag köpte igår får jag in i dagsprickarna. :-D

1 comments:

Fröken M said...

Du ska se att det går kanon med invägningen !!
Dom där godisarna är faktiskt inte alls så tokiga - perfekt för att dämpa "begäret" :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile