15 May, 2012

Cirkus, paj och läkartider

Redan tisdag, här går det undan! Idag står Cirkus Skratt på to do-listan men innan dess får vi nog göra lite nytta. Jag har lämnat Skruttan och snart ska jag se på när Filuren äter ost- & broccolipaj medan jag äter sallad. Vi ska nämligen äta lax idag (inspirerade av Millans lax på rotfruktsbädd) och jag såg precis att det blir en massa ProPoints så det blir en billig lunch. Hm, fast jag kanske rostar lite rotfrukter istället. Känner för något varmt.

Hursom. Igår blev jag påmind om att man inte ska sätta sin mobil på ljudlöst och lägga den i ett annat rum när man väntar ett viktigt samtal. Nåja, sköterskan som ville få tag på mig fick det till slut och vi hade ett långt samtal om Filurens utslag. Vi kommer inte att behöva vänta 8 veckor på en tid utan 3 veckor. Ok, det hade inte gjort mig något om vi hade kunnat komma in nästa vecka men, men. Nu är han ju inte akut sjuk så det blir nog bra det.

Nej, nu måste jag kika till pajen.


1 comments:

Camilla said...

Ooh, jag älskar lättsam mat och lax kan man ju göra så väldans mycket gott utav :D

Men, 3 veckor? Var ju ganska lång väntetid ändå :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile