21 May, 2012

En vecka med potential

Efter en ovanlig helg med födelsedagsfirande, första cykelturer och kanonväder var det alltså måndag igen. En ny vecka och inte heller denna en vecka som alla andra. Vi har en hel del på programmet: 1-årskontroll på BVC, 1-årskontroll hos tandläkaren, min födelsedag (jo, jag fyller alltså 25 igen) och Eurovision. Det ser dessutom ut som om vi kommer att ha toppenväder hela veckan! Sämre kan man ha det!

Det blir lite stressigt här och där men äsch. Det som inte dödar härdar. Jag har dessutom en massa spännande post på g. Jag har sceond hand-fyndat lite åt Filuren, reashoppat åt Fisan, klickat hem en ny barnvagn, väntar på mina nya glasögon,... Som sagt, denna vecka har enormt potential! :-D


Helgens sömntuta.


Helgens leksak: en såpbubbelpistol.

1 comments:

Ellen - LCHF och mycket annat said...

Yes, äntligen Eurovision och födelsedag ;-) Som vi väntat så på hihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile