16 May, 2012

Semester i Orsa

Som ni ju vet så har jag letat efter ffa billiga semesteraktiviteter. Att hyra husbil gick ju bort (har fortfarande inte smält hur dyrt det är) och J tjurade när jag ville typ tågluffa. Men nu har jag hittat - och bokat - något som jag tror är kul för alla:


Det är ett erbjudande via Ica och man får boende i stuga eller lägenhet i fyra nätter och inträde till en djurpark och Tomtelandet för under 2875 pix. Högsäsong och allt. Jag tycker det är jättebra så nu har vi bokat en vecka, måndag till fredag. Här kan ni läsa mer.

Jag var ju lite tveksam till vad J skulle tycka. När han tänker semester tänker han sol, sandstrand och hav men han var inte alls svårövertalad. Det passar vår plånbok och kidsen, ffa Trollungen då, kommer absolut att uppskatta det och i slutändan är det det det handlar om.

Om någon sitter på liknande erbjudande så har vi en vecka till som vi kan fylla med något. Så tipsa gärna. :-)

2 comments:

Muppen, Smurfen och Fraggelns mamma said...

Orsa björnpark. Inget för oss..
Ang vv så har jag gått ner 2 kilo på tre veckor. Köpte du vagnen från England??

Lindah said...

Borås zoo. 2 nätter i stuga + 2 dagars inträde i parken + inträde på utomhusbadet 2600kr. Vi har varit sär 2 år i rad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile