27 September, 2009

Clownklocka och fusklunch

Pust, vilken dag. Den bestod av...

 

en sväng till Biltema (där vi bredvid det vi ville ha hittade en pusselklocka som Trollungen vägrade att släppa när hon väl lagt vantarna på den; hua, vad sur hon blev när vi var tvungna att ge den till kassörskan),

veckohandling på Ica Maxi med "fusklunch" (Trollungen har aldrig ätit en sån där korv i bröd men det var tydligen toppen; men så är korv i alla variationer och bröd något som nästan alltid funkar),

en sväng till mina föräldrars sommarstuga (där J sågade ved medan jag drack kaffe och Trollungen underhöll mormor och morfar), städförsök här hemma (vilket var omöjligt eftersom en övertrött Trollunge, som inte sovit middag idag, var på ett uruselt humör), ja, och lite sånt. Hon däckade kl. 20 och jag hoppas verkligen att hon sover hela natten!

3 comments:

Camilla said...

Kul när de visar lite jä*lar anamma, tycker du inte? :p Hoppas ni får en god natt nu allihopen :)

Lindah said...

Sötnosen :-) Klar inte kassörskan ska sno hennes leksaker ju ;-)

Karin said...

Låter som om ni har haft fullt upp! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile