27 September, 2009

Go' möra

Trollungen somnar numera en halvtimme tidigare på kvällen för att vakna en timme tidigare på morgonen. Är det bara jag som tycker att det inte går ihop?

Funderar på vad vi ska göra idag. Det blir en sväng till Biltema iaf men annars har vi inget som nödvändigtvis måste göras, tror jag. Egentligen är det en utmärkt dag att börja med projekt Soptipp. Jag menar naturligtvis projekt Sovrum, men än så länge har lusten till det inte dykt upp. Fast, det är ju tidigt på morgonen så den kanske kommer.

2 comments:

Camilla said...

Hon sover lika länge varje natt? Här är det verkligen hipp som happ med sovtimmarna...man vet aldrig vad man har att vänta!

Sälja mina skor..oooh..nej..det tar emot.. Skor och cd-skivor är jag väldigt fäst vid :P

Har lagt upp din önskelåt :) Hoppas den fungerar! Spelaren strular för mig ibland så jag hör inte låtarna, jätteskumt :/

Mollan70 said...

Önskar dig en härlig söndag.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile