26 September, 2009

Då och idag


Kikade igenom en massa bilder på jakt efter något fint/några fina till en ny header och hittade dessa i "september 2008" och "september 2009". De speglar också hennes humör just nu: för ett år sen skrattade hon för det mesta och idag är hon allvarlig och sur. Fast nä, hennes surpuppefasoner har bara hållit på i en vecka så jag hoppas att jag snart har tillbaka min goa, glada och nöjda Trollunge!

En ny grej, sen dagis, är dockor! Hon har hittills varit måttligt intresserad av de två dockorna hon har men nu släpar hon nästan alltid runt på en av dem. Häromdagen hade hon verkligen dukat på bordet i sitt rum och satt dockan i stolen mittemot! Hon blev asförbannad när dockan trillade ner så jag fick snabbt sätta tillbaka den på sin stol så att "tepartyt" (en tallrik vardera med en skallra och ett hårband på plus en bok uppslagen framför dem) kunde fortsätta.

2 comments:

Camilla said...

Inte illa att börja köra med teparty vid så unga år!! :) Lillen har oxå börjat intressera sig mer för..kanske inte ska säga dockor..men för pingu-dockan som han har. Ska bädda ner den och ge Pingu välling. Vet inte om han har sett barnen på dagis göra så? Kul att se är det iallafall!

Rebecka said...

Hon är ju så söt <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile