30 September, 2009

Dagens shopping: Kaiser-åkpåse


Tog en sväng till eBay och hittade denna fina åkpåse! Jag hittade en hel del fina men denna vann för den var snygg, man kan öppna vid fotänden och den var billig (31 pund, ca 360 kr). "Thermo Action" heter den och den är från Kaiser.

Säljaren skickar tyvärr bara inom England så jag får ringa svärfar i kväll och förbereda honom på att det kommer ett paket som ska till Trollungen så snabbt som möjligt. Hoppas verkligen den är så fin som på bilden och att den håller henne varm i vagnen men det borde den ju...

3 comments:

Lindah said...

Den ser perfekt ut :-)

Mollan70 said...

Jättefin! Jag har aldrig vågat prova på EBAY.
Hoppas att du blir nöjd.

Elle said...

Den ser superhärlig ut!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile