19 September, 2009

En perfekt födelsedagspresent!


Min pappa fyller år på tisdag och eftersom han har haft det tufft länge nu (långvarig lunginflammation med koma och hela alltet efter att en elakartad tumör i matstrupen avlägsnades) ville vi hitta på något extra roligt. Inte så lätt. Hans stora hobby är hans Goldwing men den kommer han tyvärr inte att köra mer detta år iaf.

Sen vi flyttade till Sverige (2006) har han tjatat om att han och J MÅSTE gå och se en ishockeymatch, helst Färjestad (;-)). I förrgår tog han upp det igen och då hade J den strålande idén att köpa biljetter som födelsedagspresent! Jag har nu bokat tre biljetter för Färjestad vs Djurgården 1 december - för pappa, J och brorsan. En killkväll med andra ord. :-) Jag vet att han kommer att bli jätteglad och förhoppningsvis är han stark nog att gå (det var därför jag valde en match lite senare i år). Det ska bli kul att se hans min!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile