19 September, 2009

Världens goaste sjukling


Matmässigt har det inte varit en bra dag men det var väntat. När hon däckade kl. 19:15 - heeeelt slut trots att det är tidigt för henne - hade hon 39 i feber. Min köttfärslimpa (som var supermumma) ratades fett men en skiva rödbeta var tydligen smaskens.

Nu har vi tittat på fotboll (tack och lov så vann Liverpool till slut annars hade humörnivån sjunkit väääldigt lågt). Eftersom min näsa har börjat rinna igen så det blir nog en tidig natt för mig.

4 comments:

Lindah said...

Hoppas ni får sova ordentligt inatt och att ni vaknar pigga och krya

Camilla said...

Inte lätt vara sjuk, man vet ju själv hur dålig aptit man har då :-( Gillar hon kräm? Ekströms har ju sockerfri aprikoskräm som kanske kan slinka ner om inte vanlig varm mat gör det :-)

Sov gott på er o krya på er!

Rebecka said...

usch då är ni sjuka. Krya på er *blomma*

Vet hur det känns med maten. Här funkar typ smörgås, mjölk och ärtor..

Bodil said...

Jösses, vad söt hon är!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile