16 September, 2009

Lämna på dagis för läkarundersökning?

Hur är det, får man det? Jag har fått tid för hjärnröntgen* 2 oktober och det är (som tur?) en dag när Trollungen är på dagis. Jag kan omöjligt ta med henne så visst borde det vara ok att låta henne gå på dagis som vanligt? Det påverkar inte hennes tider, jag kan lämna och J kan hämta som vanligt.


* Jag har haft permanent huvudvärk nu i snart 7 veckor (om inte längre) och eftersom Citodon inte längre hjälper, mina ögon är ok ska jag på datortomografi av hjärnan för att utesluta en hjärnblödning.

4 comments:

Li ndah said...

Usch vad läskigt det låter. Men det ska nog gå bra. *håller tummarna*

Camilla said...

Absolut! Jag menar, varför skulle hon INTE få vara på dagis när du har tid hos läkaren? :-) Bra de kollar upp dig ordentligt nu! Bra kunna stryka saker från vad-kan-det-vara-listan samt sätta in åtgärder om det behövs.

Rebecka said...

Klart att du kan/får!

Hoppas allt går bra :/

Kram

underbaringar said...

Men ush då, det låter lite läskigt!!
Hoppas att det inte visar ngt läskigt..
(Kan det kanske komma från nacken, ryggen??)
Är det en viss punkt som gör ont?

Jag tycker jag har fått så mkt krämpor sedan Vilmer kom, men så kom jag på att jag fyllde ju 30år i jan. Kanske är det det;) Man undrar ju..
Jag har problem med en öm punkt i magen/höften (??) som jag var till Vc med här om veckan. Jag fick lämna blodprover och nu visade det sig att jag har fått underfunktion i sköldkörteln!?! Från det ena till det andra lixom. Min ömma punkt ska väl utredas vidare med undersökningar antar jag.. sen ny tid för prover och ev. medicin. Jahaja lixom.

För att svara på din fråga: så borde det ju vara lugn, speciellt eftersom det inom hennes tidsram. Skulle det dra över kan du förvarna dem och fråga lite snällt innan, det brukar inte var anågra problem :) LYCKA TILL!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile