04 February, 2010

Ändrade planer

Planen var att lämna Trollungen på dagis och åka vidare in till Karlstad och sjukhuset men det blev inte så: bilen var så insnöad att vi inte fick fram den i tid. Jag fick alltså ta pulkan till dagis och nu sitter jag här och väntar på att J ska skotta fram bilen. Det är en herrans massa snö (vi fick nästan två nya decimeter igår) så jag har sagt att om det skiter sig (soptunnan och brevlådan måste också skottas fram) så tar jag bussen in. I förebyggande syfte har jag nu laddat min mp3-spelare med bl.a. Nickelbacks skiva (ja, för en gångs skull känner jag snarare för musik än en ljudbok).

Jag har även laminerat Trollungens vattenfärgmålning som morfar ska få. Attans, att jag inte kan ta kort, den är jättefin (iaf väldigt färgglad :-D).

1 comments:

Mr Niztrip said...

Läs mitt senaste inlägg så kommer du förstå hur mötet idag gick!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile