04 February, 2010

Super-pappa

Idag har jag varit på sjukhuset hos pappa hela halva dagen och det var ansträngande men ändå härligt: han andas nämligen helt själv igen! Medan jag satt där kom och gick naturligtvis en massa sköterskor och läkare och rätt som det var stod två där och sa att han är tillräckligt stabil för att flyttas från intensiven till infektionsavdelningen! Den ena sa att det nästan är otroligt, när han kom in i måndags trodde de att "det var kört" men nu är antalet vita blodkroppar helt normalt igen, infektionsvärdet är fortfarande högt men på nedgång,... Superduperskönt! Han är naturligtvis trött och medtagen och delvis lite förvirrad men det ger sig förhoppningsvis det med. Mamma kom och J kom med Trollungen eftersom pappa tjatade hål i mig och absolut ville se Skruttan. Haha, han visade stolt Fisans målning för vem som ville titta.

3 comments:

Mollan70 said...

Jättebra nyheter! Hoppas han blir helt frisk fort.
Kram

Bodil said...

Men åh, vad skönt att höra!! Har tänkt mycket på er, fortsätter givetvis att hålla tummarna för att det fortsätter åt rätt håll.

Rebecka said...

åååh underbart! Nu hoppas vi han blir stark och frisk igen på nolltid :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile