03 February, 2010

Födelsedagsplaner

Ja, snart (om drygt en månad) är det dags: Trollungen, vår älskade terrorist och Grislisa, fyller två år så det är dags att börja fundera på den stora dagen. Jag brukar alltid vara ute i god tid när det gäller presenter men nu var jag så inställd på att gå till bl.a. Disneys affär i London att jag inte har köpt ett dugg. Nå ja, jag har iaf några idéer...

Dagen kommer nog att se ut så här: hon har tagit ledigt från dagis (då visste vi inte att det är städdag och de ändå har stängt) så på förmiddagen åker vi och brorsan plus hans söner till Leklandet i Karlstad. Där busar vi järnet och äter även lunch där. Sen åker vi hem (förhoppningsvis sussar hon då lite i bilen) och sen kommer mina föräldrar och vi fikar. Antagligen gör jag samma rosa cheesecake som förra året, den var jättegod och inte supersliskigt sött.

Ja, och presenter,... Vi har lite olika idéer som t.ex. en verktygslåda, en CD-spelare till hennes rum, pussel och definitivt mer lego. Eftersom hon fick så många prylar till jul kommer vi även att önska oss kläder/presentkort på kläder.

Så ser iaf födelsedagstankarna ut hittills, hur det sen blir är en annan femma.

1 comments:

Camilla said...

Ja jösses, de börjar bli stora nu..våra små. Två år! Var har de dagarna tagit vägen? Swisch har det sagt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile