04 February, 2010

Var är Bamse?

Idag sprang jag även in på Lindex. Jag hoppas på några reafynd och något med Bamse till Trollungen. Hon är lite Bamse-tokig just nu (antagligen pga Bamse- och Skalman-avdelningen på dagis). Hur som, reafynd hittade jag inga men Bamse-kläder har de ju ändå... Konstigt nog: inte på tjejkläderna! Jag stör mig inte på att det finns pojk- och flickavdelningar, inte ett dugg (jag går ändå igenom båda :-D), men det irriterade mig faktiskt. De har jättefina Bamse-tunikor och -överdelar bland tjejkläderna men jag såg inte ett plagg med självaste Bamse på. Lille Skutt och hunden (som jag inte kommer ihåg vad den heter) och alla men INTE Bamse. Jaja, jag hittade en grön tröja bland pojkkläderna (som hon blev tokförtjust i) men visst är det konstigt?

1 comments:

Rebecka said...

mm bamse är 1) Kille 2) cool och starl


Allt flickor inte får vara tydligen. Hade han varit kanin så kanske?

Nä blommor och gulligull och katter. Det är flickornas lott

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile