11 May, 2011

Bye, bye sunkmamma!

Idag är det dags för det första av två lite större renoveringsprojekt, idag ska jag till frisören (och nästa vecka ska jag vaxa benen). Jisses, vad det ska bli skönt att bli av med monsterutväxten, få ögonbrynen noppade av någon som kan och färga fransarna! Graviditeten lider mot sitt slut och nu har jag banne mig gjort mig förtjänt av lite lyxbehandling. Och det ska bli skönt att se ut som männsika igen!

Snart är det slut med sunkmamma-looken! Jag ska även investera i någon BUS-produkt har jag tänkt. Niveas "Self tan spray" ska vara bra för BUS-nybörjare har jag läst och kostar inte skjortan. Frågan är om den finns här i hålan eller om jag inte ändå måste släpa mig in till iaf köpcentret.

Nåja, dags att påbörja förvandligen från sunkmamma till hot mama! Ok, det kanske är att överdriva liiiite. Men bara lite. Nu ska jag iaf klämma laptopen under armen och kila.


Dagens Trollunge i Morfar Benny-t-shirt, på mycket bra humör eftersom det vankas utflykt till skogen.

2 comments:

i min lilla lilla värld said...

Jag skulle oxå behöva göra mig lite fin. Får nog göra det idag minsann =)

Hanna said...

Jag borde inspireras av dig. Sunk är mitt förnamn känner jag. "Oj, jag har glömt att duscha, undra när jag gjorde det sist? Förra fredagen kanske?!" ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile