10 May, 2011

Dagens postskörd

Idag kom det lite glad post igen! (Ja, och så någon räkning och sånt men det ignorerar vi för tillfället.) Först och främst presenter till Filuren:


Hur söt (och praktisk) är inte den virkade snutten?! Och dregglisarna....! Tack så hemskt mycket, Susan! Besök hennes nya virk- och syblogg!

Sen, en bärsjal (Mei Tai) som jag inte har tagit kort på! Hempysslad och använd fick jag köpa den för bara några kronor (70 plus frakt). Nu kan J och jag testa om bärsjal är något för oss utan att ruinera oss.

2 comments:

i min lilla lilla värld said...

Jag har fortfarande inte köpt nåt till minibebis. Får se om jag ens gör det. Alla andra är så bra på det hahaha

Fröken M said...

Åh va kul med paket !!!
"inne i stan" har det faktiskt oxå slutat regna, men något strålande solsken ser jag inte skymten av... Dock är jag ju på jobbet så det gör inte så mycket !
Ha en mysig dag !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile