10 May, 2011

Jag ser dubbelt

Ja, det bidde nog lite fel, jag fick den nya Sookie-boken nämligen två gånger! Jag hade bara beställt ett exemplar och en annan bok till J men nu kom Charlaine Harris senaste två gånger. Och jag får behålla båda. Först tänkte jag sälja den ena men nu har jag en idé till en liten bloggtävling. Inte för att jag vet hur stort läsarintresset är av engelska vampyrböcker men det kostar ju inget att testa. Ska som sagt klura lite på saken.


Här kan du förresten läsa första kapitlet på nätet.

1 comments:

Rebecka said...

Jag kan köpa den annars =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile