11 May, 2012

Helg och VV och sånt

Jag kan inte fatta att det är fredag för det känns inte alls så. Antagligen för att dagarna blev omkastade när Trollungen var hemma igår istället för på onsdagar. Men, det är bara att acceptera: det är snart helg och antagligen en regnig sådan. Och ytterligare en utan bil så vi lär inte ta oss långt. Måste kolla med mamma om hon har tid/lust att hitta på något och/eller kan låna oss bilen en stund.

Idag blir det kycklingsalladen som vi skulle äta igår eftersom McDonken kom emellan. Där märkte man Viktväktarnybörjaren: när Trollis och J ville ha McD tänkte jag att: "Klart det går bra, jag kan ju äta en sallad och dricka vatten." Och det hade varit helt ok - om de sålt sallad. Jag blev så paff att jag beställde vatten och en portion pommes frites till mig. I efterhand slog det mig att jag, istället för pommes, hade kunnat beställa en påse minimorötter eller något. Det hade ju varit lite smartare. Men nu blev det som det blev och en påse friterad potatis är inte hela världen. Den spräckte iaf inte ProPoints-kontot.

Vägningen i morgon ska bli spännande. Jag går och väntar på ett bakslag eftersom det har gått så bra hittills men vem vet, det kanske inte kommer något...

Nu: kaffe.

1 comments:

Muppen, Smurfen och Fraggelns mamma said...

Ok.. Vad var det för McDorf utan sallad?? Annars så en helt vanlig 10 kr burgare borde ju funka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile