11 May, 2012

Solskyddskläder

Yey, lite mer shopping så här innan lunch! Fröken M tipsade om att Sunmate har 25% på alla solskyddskläder så dit stack jag direkt. Till Trollungen köpte jag en solskyddsdräkt på FB för ett tag sen och nu har jag klickat hem en långärmad badtröja, badshorts och en sån där keps med nackskydd till Filuren.


Dessa är tänkta att använda när vi ska bada. Jag slår definitivt ett slag för solskyddskläder, iaf till småttingar. Trollungen är 4 år och hade teoretiskt klarat sig med vanliga badkläder men med hennes röda hår och solkänsliga hy känns det bäst att välja det säkra (och enkla) framför att behöva smörja henne stup i kvarten. Filuren är 1 år och där finns det i mitt tycke inget snack som saken. Klart han behöver extra skydd i solen.

Men, klappat och klart! Och inte blev det dyrt heller. 25% på plagg som var på rean, hehe.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile