25 May, 2012

Min (ok, sonens) Baby Jogger City Mini

Då var den hämtad och monterad, Filurens nya vrålåk!


Och i bakgrunden skymtar Tullerö-utemöblerna som jag fick av mamma och mormor i födelsedagspresent och som J monterade ihop idag.


"City Mini - Smidig lättviktsvagn med stil


City Mini är den idealiska lättviktsvagnen med marknaden enklaste ihopfällning som följer samtliga säkerhets normer och med en design som du kan förvänta dig av Baby Jogger.


City Mini finns som både singel- och dubbelvagn och har egenskaper och kvalitet som t.ex Baby Joggers patenterade "Quick Fold Technology", ventilerad sits som går att att fälla till ett nästa horisontalt läge,vindskydd,universal fästen till City seriens tillbehör och mycket mera. Perfekt för alla dagar i stan - City Mini lovar en bekväm och mjuk åktur för ditt barn.


Med ett enkelt lyft i remmen"fold"som sitter i sitsen, fälls vagnen ihop

  • Svängbart framhjul
  • Vadderad sits som går att fälla 150°
  • Ventilerad fällbar sits med infällbart vindskydd
  • Sufflet som har 3 olika positioner och genomskinligt fönster
  • 8" lättviktshjul som har en snabb utlösningsmekanism och förslutet kullager
  • Förvaringsfack på baksidan av sitsen
  • Stötdämpande framhjulsupphängning
  • Bakre parkeringsbroms
  • justerbart 5- punkts säkerhetsbälte med axelskydd och skydd för själva spännet
  • Förvaringskorg tål 9kg
  • Vikt 7,5 kg
  • Vikt kapacitet 22,5 kg"


Och jag måste slå ett slag för Annasbabyshop.se. Jag beställde vagnen och regnskyddet en lördag kväll och tisdagen efter fick jag ett SMS om jag hade ett paket att hämta. Nu hann jag inte hämta det förrän idag men det rår ju inte de för, kanonsnabb leveranstid iaf. Och så fick vi en liten present också, en liten pekbok. Tummen upp!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile