26 May, 2012

VVV6

Idag blir det ingen vägning, alltså inget viktväktarresultat. Jag har varit en usel Viktväktare denna vecka och med födelsedagar och allt vet jag att vågen definitivt inte kommer att visa ett minus.

Men, det är inget att deppa över. Veckan har varit jobbig på andra plan så jag tillät mig att skita i portionsmängder och ProPoints. Och så fyllde jag ju år. Idag ska vi fira med familjen och det blir grillat och glass i stora lass. Men i morgon är jag g igen så nästa lördag blir det till att krypa till korset och se vad man har ställt till med... Men, den dagen den sorgen. ;-)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile