11 September, 2009

Twilight på engelska

Jag lyssnade på Twilight (Om jag kunde drömma) på engelska för att klura ut om det bara är den svenska översättningen som är kass men nepp, även på engelska verkar böckerna skrivna av en fjortis. :-D Men det var samma sak som med böckerna: när jag väl hade vant mig vid den amerikanska accenten (vi pratar brittisk engelska här hemma så amerikansk engelska gör lite ont i öronen först) kunde jag inte sluta lyssna! Så min teori är nu att något i dessa jobbigt skrivna böcker sänder signaler till undermedvetandet som gör att man inte kan lägga dem ifrån sig! Subliminal messaging så klart!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile