24 September, 2009

While we're at it

Dessa tatueringar har jag nu:



Nr. 1: Den första på höger överarm. En ungdomssynd för, äh, 16 år sen. När namntatueringen är klar blir den nästa projekt. Den ska ändras radikalt. Har inte råd att ta bort den med laser så jag måste designa något nytt av den.

Nr. 2: På höger skulderblad. En figur som jag kopierade ut ur en Heavy Metal-comic och som uttryckte väldigt bra hur jag kände då. 14 år sen.

Nr. 3: Vår förlovningstatuering på vänster skulderblad. J har samma, fast med L då. Den ska någon gång utvidgas med "Mo anam cara" men med tanke på hur snabb jag är blir det nog i nästa liv.

Nr. 4: Ja, den tillkommer nästa vecka. :-)

1 comments:

Lindah said...

Kul att få se dina tatueringar :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile