24 May, 2012

Födelsedag on hold

Hipp, hipp, hurra, idag är min födelsedag! Ja, precis, jag fyller 25 år. Igen. Jag har redan fått finfina presenter, som t.ex. en ansiktsbehandling, men den bästa har jag nog fått från barnkliniken: efter gårdagens läkarutlåtande ringde jag till barnkliniken och krävde en tidigare tid än den vi redan fått. I morse ringde de och sa att de fått in ett återbud så i morgon åker vi in till Karlstad och visar upp Filuren för överläkare R.

Vad som händer idag vet jag inte riktigt. Ja, förutom att vi ska se på Eurovisionkvalet i kväll då. Mötet med läkaren igår tog musten ur mig och jag har svårt att hitta motivation till något. Trollungen är på dagis en snabbis. Hon skulle egentligen ha ledigt men det är tydligen Förskolans dag idag så de aktiviteterna tyckte vi att hon skulle få vara med på.

Här kan ni förresten läsa om läkarens "starka förmodan". Om jag förstod hennes malande rätt så tror hon att han med stor sannolikhet har typ 2. Så himla osjysst att säga till en förälder att gå hem och googla på det och på något sätt ska jag ta det vidare. När jag har fått tillbaka orken. Och vi vet vad som händer. Nu känns det som om allt är on hold. Men ja, hipp, hipp, hurra då.

2 comments:

Lindah said...

Grattis på födelsedagen.

Försök att skita i den pissläkaren. Riktig jävla idiot.

Camilla said...

Stort grattis på 25 års dagen!

Vilken skitläkare!! Att säga något o sedan få rekommendationer att gå hem och googla..... Hoppas att tiden ni fick imorgon kommer ge svar på era frågor.

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile