18 May, 2012

Polkasås och vaxade ben

Jag är så trött att det får bli en i bilder sammanfattad fredagssnabbis.


I morse PWade jag och Filuren till Ica för lite shopping. Frukt och glass inhandlades till morgondagens 1-årskalas och även lite deko. Är det födelsedag så är det.


Jag hittade något som heter "Icas polkasås" och jag har redan bestämt mig för att dränka min glass i den. I morgon är jag ingen Viktväktare (polkagrissås ska INTE mätas i teskedar!).


Jag tänkte att jag gör en Carola (dottern fick ju löshår häromsisten och för någon dag sen funderade hon på fotvård. Till 3-åringen.) så jag tog också Filuren till Evas fotvård. Där fick han dock sitta i vagnen och smaska banan medan jag fick benen vaxade. Det gick hur bra som helst! Han är ju inte sådär superbekväm med nytt folk och så men eftersom J och Trollungen var i simhallen fick han hänga på.


Till middag testade jag en (för oss) ny woksås och mums, vad gott det var!

Nu ska jag ringa och gratta en kompis och sen ska jag plocka undan lite innan jag äntligen får fortsätta med min bok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ljudbok just nu

Ljudbok just nu
Svikaren av Katarina Wennstam

About Me

My Photo
Miss MissChief
Jag, tjej på 30+, mamma, fru, matte,... i Värmland bloggar om oss (en Trollunge som är född i mars 2008, en Filur som föddes i maj 2011, en engelsman i Sverige, en pälskling och mig) och lite allt möjligt. Ni vet, en sån där mammablogg helt enkelt. :-)
View my complete profile